Acasă Fashion Agent Provocateur - o istorie incitanta a lenjeriei intime

Agent Provocateur – o istorie incitanta a lenjeriei intime

Cand vorbim despre lenjeria intima de lux, un triunghi vicios ne vine in minte. Pe langa Victoria’s Secret si La Perla, Agent Provocateur denota o adevarata putere printre brand-urile de lenjerie intima. Mai multe despre istoria productiei de lenjerie, promovare si campania de vara va invit sa aflati din cele ce urmeaza.

Numai daca spui Agent Provocateur, simti cum tot corpul tau reactioneaza si asteapta sa fie mangaiat de haine fine. Precum un agent provocator fiecare element din toate colectiile spune o poveste, una feminina si sexy.

Istoria unui agent

Agent Provocateur este o marca de lenjerie de lux din Marea Britanie, infiintata de fiul designer-ului Vivienne Westwood, Joseph Corre si fosta lui sotie, Serena Rees, in 1994. Cu 17 ani in urma, primul magazin pe care l-au deschis cei doi a fost in Soho, iar acum, dupa ce au fost cumparati de 3i, detin 30 de magazine in 13 tari.

Ideea creatoare a plecat de la „oboseala” de a vedea femeile in articole anoste de lenjerie intima. Reese a dorit sa deschida un magazin boem, cat se poate de select, plin de lenjerie colorata si mult mai indrazneata.

Desi la inceput si-au dorit sa adune intr-un singur butic cele mai frumoase obiecte de lenjerie intima din toata lumea, intr-un final au ajuns sa le creeze ei. Isi doreau sa infrumuseteze lumea si au ajuns chiar sa creeze una noua, mai ostentativa.

Promovare sfidatoare

Promovarea lor s-a dorit sa fie una de soc inca de la inceput si de aceea decorul magazinelor se aseamana cu vitrinele faimoase din Red Light District. Cu acest gand in minte, Corre si Rees au stabilit un contract riguros de confidentialitate pentru a proteja clientela din viitor.

Din categoria reclamelor controversate o reamintesc pe cea cu Kylie Minogue de la sfarsitul anului 2001. Advertorialul care a rulat doar in cinematografe a impins limitele aluziilor sexuale in publicitatea din mass-media, si in acelasi timp, a demonstrat puterea pe care o are New Media intr-o campanie.

Printre celebritatile care au promovat brand-ul cumparand lenjeria Agent Provocateur se numara Paris Hilton si Carmen Electra. Cu toate acestea, una dintre ambasadoarele lenjeriei a fost nimeni alta decat style icon-ul Kate Moss.

Agent Provocateur inseamna in primul rand sutiene, chilotei, pijamale sexy si costume de baie. Insa din 2000, brand-ul s-a extins ajungand sa promoveze atat accesorii, cat si parfumuri, ale caror imagine a fost preluata in 2007 de catre actrita Maggie Gyllenhaal.

Agent Provocator Josephine de pe tare.ro

Campania de vara – „Urmarind-o pe Josephine”

Odata cu reclama de mai sus, Agent Provocateur si frantuzoaica Josephine de la Baume, duc campaniile de promovare chiar mai departe. Reclama este una destul de indrazneata care te lasa sa fii un vanator virtual in timp ce Josephine umbla in lenjerie si ciorapi prin camera ei, citind ziarul sau facand excercitii.

Senzuala roscata, partenera lui Mark Ronson, isi duce rolul pana la capat in acest scurt-metraj erotic, inspirat parca din filmele lui Hitchcock. Pentru ca nu vrem sa ramaneti cu curiozitatea nesatisfacuta pana la capat, va invit sa vedeti si galeria foto cu noua colectia primava-vara 2011 de la Agent Provocateur.

Latest articles

Tricoul alb, 10 idei infailibile pentru a combina cea mai de baza piesa vestimentara

Capabil sa rezolve orice dilema stilistica, un tricou alb este un as in dulap. Victoria Beckham , Jennifer Aniston, Kaia Gerber ... Nu exista...

Bine ai venit in „Lola’s Dream Factory”

Industria modei simte cum accesoriile handmade se pozitioneaza tot mai bine pe piata, cum iubitorii de frumos prefera un colier facut de mana in...

Planificati o vacanta gastronomica: cele mai bune restaurante din Spania

Daca vara aceasta ati eliminat din lista dvs. o vacanta pe plaja si va ganditi la diferite planuri, iata douasprezece destinatii in care ceea...

Femeile din vietile designerilor

Primul cuvant care-ti vine in minte cand te gandesti la fashion designeri este: GAY. Sunt atat de multe asemenea cazuri, incat s-a ajuns la...