Cum slabim sanatos dupa sarcina?

Una dintre cele mai mari temeri ale unei femei insarcinate este acumularea kilogramelor, stiind cat de greu acestea se vor elimina dupa nastere. Daca nu vrei sa ai aceasta problema, atunci va trebui sa respecti cateva reguli, atat in timpul sarcinii, cat si dupa nastere.

Iata cum slabim sanatos dupa sarcina!

Cat e bine sa ne ingrasam in sarcina?

Ingrijirea siluetei noastre  incepe din momentul in care aflam ca suntem insarcinate. In mod normal, orice femeie insarcinata va lua in greutate undeva intre 9 si 13 kilograme pe toata perioada sarcinii. Cu cat vei depasi limita de 13 kilograme, cu atat iti va fi mult mai greu sa scapi de adaosul de greutate.

Ce mancam in timpul sarcinii

Pentru ca fatul tau sa primeasca cei mai buni untrienti, va trebui sa te hranesti corespunzator. Incearca sa renunti pe cat posibil la toate alimentele foarte grase, la preparatele fast-food, la junk-food, la dulciuri sau bauturi carbogazoase, deoarece acestea nu ii fac bine fatului tau. De fapt, in aceasta perioada, ar trebui sa te axezi cat mai mult pe consumul de fructe si legume cat mai proaspete, care iti vor furniza necesarul zilnic de vitamine si nutrienti.

Renunta la anumite credinte

Atunci cand esti insarcinata, ai tendinta sa mananci foarte mult deoarece “mananci pentru doi” sau “ai pofte”. Nu trebuie sa mananci portie dubla de fiecare data si nici sa dai mereu vina pe pofte atunci cand mananci ceva ce nu ar trebui. Nu te mai folosi de aceste scuze sa mananci prea mult, deoarece nu este in beneficiul tau.

Nu tine diete dupa sarcina

Imediat dupa ce ai nascut, organismul tau are nevoie sa se refaca. Este posibil sa te simti mai slabita, iar bebelusul oricum iti va ocupa o mare parte din timp. Chiar daca vrei sa scapi rapid de kilogramele acumulate in timpul sarcinii, o dieta drastica nu este cea mai buna solutie. Cu cat dieta este mai restrictiva, cu atat este posibil sa dezvolti anumite carente in organism, iar laptele tau sa nu mai fie atat de nutritiv pentru cel mic.

Ce sa mananci?

Daca ai avut o alimentatie sanatoasa in timpul sarcinii, bazata in special pe fructe si legume, si mai putin pe grasimi si zaharuri, atunci va trebui sa continui cu aceasta alimentatie. Iti va fi foarte usor sa dai jos kilogramele depuse in timpul sarcinii daca te vei alimenta sanatos si vei face alegerile potrivite. Nu uita ca poti face si sport, insa numai la recomandarea medicului!