Exercitii pentru arderea grasimilor!

Daca vrei sa arzi rapid grasimile din organism trebuie sa incepi cu cateva exercitii usoare, pentru ca mai apoi sa le intensifici. Iata cateva exercitii pentru arderea grasimilor!

Cardio

Exercitiile de tip cardio sunt foarte eficiente in arderea depozitelor de grasime. Acestea pot fi efectuate si acasa, cu o incalzire in prealabil. Gaseste cateva programe de cardio, precum tae-bo, pe care sa le faci in confortul casei tale.

Mersul pe jos

Chiar si mersul pe jos poate face minuni, fiind considerata cea mai simpla metoda de ardere a grasimilor. Incearca sa mergi pe jos 30 de minute in fiecare zi sau achizitioneaza-ti o banda de alergare acasa.

Migea BOSU

Mingea BOSU este un dispozitiv cu 2 fete: partea superioara este sub forma unei jumatati de minge, iar cea inferioara este plata, pentru mai multa stabilitate. Iata cateva exercitii pe care le poti efectua cu aceasta minge:

  • sarituri. Tine picioarele departate si genunchii indoiti, asezandu-te ca pe un scaun pe minge. Din aceasta pozitie va trebui sa sari, fara a-ti schimba insa pozitia (vei cadea in aceeasi pozitie pe minge). Repeta exercitiul de 10 ori, apoi relaxeaza-te, asezandu-te cu spatele pe minge si cu genunchii la piept.
  • abdomene pe spate. Stai cu bazinul si abdomenul pe minge, picioarele drepte si mainile la ceafa. Din aceasta pozitie iti arcuiesti spatele si te ridici cat de mult poti. Revii la pozitia initiala si repeti exercitiul de 16 ori.

Coarda

Acest exercitiu presupune sariturile cu coarda, asa cum faceai in copilarie. Incepe cu 50 de sarituri pe zi, adaugand cate 10 sarituri la fiecare 2 zile. Este un exercitiu distractiv, dar care te ajuta sa scapi de depozitele de grasime.

Inot

Inotul este unul din putinele sporturi care iti lucreaza toata musculatura intr-un mod armonios si eficient. In cel mai scurt timp vei avea un corp de invidiat, daca faci cate 3 sedinte de inot pe saptamana.