Iata cum poti avea un abdomen plat intr-o saptamana!

Daca nu esti multumita de cum arata abdomenul tau, il poti remodela in numai o saptamana. Trebuie doar sa respecti urmatoarele reguli si vei avea un abdomen plat in 7 zile!

Renunta la sare

Alimentele sarate retin apa in organism si contribuie la un aspect “pufos”, inestetic. Produsele semipreparate, chipsurile si snacksurile sunt in general foarte bogate in sodiu. Renunta la toate acestea daca vrei sa ai o silueta de invidiat.

Nu mai consuma amidon sau carbohidrati

Pastele, cartofii, porumbul, graul si alte alimente pline de amidon duc la umflarea abdomenului tau. In plus, amidonul produce si gaze la stomac, balonandu-te. Orezul brun este cel mai indicat atunci cand ai pofta de carbohidrati si amidon.

Consuma fructe

Fructele de padure si citricele sunt usor de digerat datorita raportului aproape egal de fructoza si glucoza. Acestea sunt indicate in curele de slabire, atunci cand vrei sa scapi de grasimea depusa pe abdomen.

Nu folosi indulcitori artificiali

Indulcitorii artificiali sunt un pericol pentru sanatatea ta, asa ca va trebui sa te feresti de acestia cat de mult poti. Sorbitolul, xylitolul, maltitolul, sunt toti agenti de indulcire care provoaca gaze, balonare si chiar diaree. Siropul de artar este cel mai bun indulcitor, fiind 100% natural.

Renunta la lactate

Daca iti este rau dupa ce consumi lactate, este posibil sa suferi de intoleranta la lactoza. Daca este si cazul tau, atunci renunta complet la lactoza si inlocuieste laptele de vaca cu lapte de migdale sau de orez, care sunt foarte benefice pentru organism. Prea multe lactate pot duce la probleme digestive.

Nu mai manca picant

Alimentele picante stimuleaza producerea acidului gastric, provocand in acest fel iritatii. Incearca sa nu mai mananci atat de picant si condimenteaza-ti mancarurile preferate cu marar, busuioc, menta, salvie, tarhon sau rozmarin.