Exercitii pentru un abdomen perfect

Chiar daca vara a trecut asta nu inseamna ca trebuie sa devenim lenese crezand ca hainutele mari si largi vor acoperi totul. Daca vrei un corp de invidiat in orice sezon trebuie sa faci sport regulat, sa mergi la sala sau macar sa faci cateva exercitii acasa pentru tonifierea muschilor. Exercitii pentru talie si abdomen vei gasi oriunde, in diferite carti, pe dvd-uri sau dimineata la televizor. Iti prezentam aici doar cateva exercitii simple, usoare pe care le poti face in orice moment al zilei si care te vor ajuta sa fii minunata.

Rotiri de trunchi. Acest exercitiu tine loc de incalzire. Asa cum e si normal, la inceputul fiecarui antrenament, fa-ti exercitiile de incalzire a musculaturii si articulatii prin rotiri de gat, de brate, sarituri si usoara alergare pe loc. Dupa toate acestea urmeaza rotirile de trunchi. Cu mainile ridicate la nivelul umerilor te vei roti din mijloc, fara a misca soldurile si cu coloana cat mai dreapta. Acest exercitiu iti va subtia talia si corecta pozitia coloanei.

Abdomene. Sunt diferite tipuri de abdomene fiecare lucrand cate o parte a musculaturii. Sunt traditionalele abdomene cu picioarele intinse si cu ridicari complete care iti lucreaza doar partea de sus a abdomenului. Ca sa lucrezi si partea de jos, “burtica”, este necesar un exercitiu putin mai greu insa care va da rezultate dupa doar cateva saptamani. Intinsa pe spate, cu picioarele ridicate la 90 grade vei ridica trunchiul cat de mult poti, mainile tinandu-le la ceafa. Se fac cate 15 repetari, de 2-3 ori cu pauza de cel mult 1 minut. Pentru a lucra si partile laterale ale abdomenului aseaza-te in aceeasi pozitie, iar atunci cand te ridici incearca sa atingi cu coatele genunchiul opus. Si pentru acest exercitiu sunt necesare 15 repetari de 2-3 ori.

Pentru aripioare. Toate ne-am saturat de acele mici, sau mari, depuneri de grasime in jurul soldurilor. Si observam ca indiferent de dieta nu putem sa scapam de ele. Din pacate, am o veste foarte trista, colaceii sunt cel mai greu de dat jos si va trebui sa ai rabdare cu aceste exercitii. Din pozitia culcat pe o parte se pot face abdomene care ajuta la eliminarea acestor mici depozite de grasime. Insa cel mai eficace exercitiu este gel cu ganterele. Stai in picioare, cu coloana dreapta, mainile ridicate lateral la nivelul umerilor si picioarele usor departate. In maini vei tine o gantera nu mai mare de 5kg (la inceput foloseste gantere mici de 1kg pana te obisnuiesti). Fara a cobori mana incearca sa o intinzi cat mai departe de corp pana simti ca musculatura se intinde. Atentie, la acest exercitiu nu trebuie sa misti deloc soldurile.

Abdomene inverse. Acest exercitiu este unul pentru a lucra coloana si a intinde foarte bine musculatura abdomenului. Intinsa cu fata jos si ajutata de o prietena care iti tine picioarele te vei ridica cat de mult poti. Cate 15 repetari de 2-3 ori este suficient.

Toate aceste exercitii combinate cu o dieta te vor aduce in forma mult visata. Fa-ti un program de exercitii stabil si lucreaza in fiecare seara cel putin 30 min de aerobic, tae bo, exercitii cardio sau orice fel de sport. Vei observa ca te vei simti mai bine, vei avea mai multa energie si vei radia de frumusete in orice clipa.

Lasă un răspuns