Imaginatie la putere. In ultima vreme, acesta pare sa fie motto-ul unor marci de lux care au facut din ceva diferit o valoare adaugata in colectiile lor . Succesul ii sustine si este faptul ca aceste obiecte care scapa de obisnuit sunt de obicei primele care se vand. De la blugii Gucci care simuleaza petele de iarba (si sunt la moda), pana la ecranul anti-coronavirus al lui Louis Vuitton. Aceste lansari de moda nu te lasa indiferent.
Pantalonii patati ai lui Gucci
Un pas dincolo de efectul estompat care a actualizat articolele de imbracaminte din denim, Gucci a simulat in acest design, parte a noii sale colectii de toamna-iarna pentru barbati, petele de iarba. Modelul in cauza, al carui pret este de 680 de euro, a devenit deja viral pe retele. In urma angajamentului durabil al marcii italiene, pantalonii au fost confectionati din bumbac organic, iar spalarea sa este ecologica.
Geanta lui Moschino in forma de tort
Firma extraordinara regizata de Jeremy Scott dezlantuie intotdeauna geniul cu creatiile lor. De exemplu, aceasta geanta in forma de tort al carei pret este de 795 de euro.
Adidasi Flashtrek de la Gucci
Multe vedete, printre care Blanca Suarez, s-au indragostit de acesti adidasi Gucci. Inspirati de cizmele de munte si impodobite cu cristale mari care alearga de-a lungul gatului, acestea se remarca prin finisajul lor luxos. Pretul sau este de 1.200 de euro.
Blugi editie limitata Irina Shayk
Acest design care transforma jeanul clasic cu mici cruci imprimate este rezultatul colaborarii dintre Levi’s si marca Chrome Heart. A provocat o adevarata furie. Atat de mult incat modelul, deja epuizat, este revandut pentru cifre care depasesc 4.000 de dolari.
Cea mai scumpa masca din lume
A fost realizat de bijuteriile israeliene Yvel, la cererea unui client, si costa aproape 1,3 milioane de euro. In plus fata de indeplinirea celor mai inalte standarde de protectie impotriva coronavirusului, pretul sau ridicat se datoreaza faptului ca este imbracat cu aur de 18 karate si are mai mult de 3.600 de diamante albe si negre.
Paco Rabanne palarie din plasa
Unul dintre cele mai izbitoare accesorii ale prezentarii de moda toamna-iarna 2020/2021 a marcii de lux. Potrivit doar pentru cei al caror deviz este sa nu treaca neobservat. Pretul sau este de 1.290 de euro.
Cizme Timberland si Jimmy Choo
Ambele marci s-au asociat intr-o colaborare de boot mult asteptata, care uneste cel mai bun din ADN-ul lor respectiv. Dintre modele, cel mai exclusivist este cel care este complet acoperit cu cristale Swarovski. Costa 4.000 si este deja epuizat.
Pantalonii transparenti ai Dolce & Gabbana
In lista noastra de articole de imbracaminte surprinzatoare, includem acesti pantaloni de sifon de la firma italiana. O propunere riscanta care te invita sa te joci cu suprapuneri. Pretul sau este de 745 de euro.
Jacheta cu gluga a Margielei
Fara indoiala, cea mai originala jacheta din denim a sezonului a fost proiectata de Margiela. Un model cu gauri taiate, care reinterpreteaza alunitele. Este disponibil pe site-ul marcii la 950 de euro.
Ecranul de protectie Louis Vuitton
Avand in vedere actuala criza a sanatatii, exista multe firme de moda care s-au lansat in proiectarea mastilor. La randul sau, Louis Vuitton a creat un ecran protector, numit LV Shield Visor, caruia i-a incorporat sigla sa caracteristica. Va fi pus in vanzare incepand cu 30 octombrie pe site-ul sau si in unele dintre magazinele sale fizice.