Acasă Uncategorized Ce este un influencer si cum sa devii unul

Ce este un influencer si cum sa devii unul

Marketingul prin influenta este un fenomen despre care toata lumea vorbeste. A devenit o tactica de marketing obisnuita si nu mai este limitat la cateva marci sau agentii selectate.

Aproape fiecare industrie importanta a inregistrat o crestere a influentatorilor. Si marcile le folosesc acum mai mult ca niciodata. Fiind un influencer a devenit atat de profitabil incat nu este de mirare ca toata lumea vrea sa fie una in domeniile lor respective.

Va intrebati cum sa deveniti un influencer? Odata cu popularitatea marketingului influencer, este firesc ca oamenii sa devina din ce in ce mai curiosi cu privire la modul de a deveni un influencer.

Cu toate acestea, construirea si pastrarea unei comunitati de adepti devotati nu este atat de usoara pe cat pare. Necesita un efort constant din partea influentatorului. Inainte de a discuta cateva sfaturi utile despre cum sa deveniti un influencer, sa aruncam o privire mai profunda asupra conceptului de influentatori din retelele sociale.

Ce este un influencer?

In termeni simpli, influentatorii sunt personalitati din social media cu un numar mare de adepti loiali si implicati. Cei mai multi influentatori impartasesc un raport prietenos cu fanii lor.

La randul lor, fanii ii considera adesea pe acesti influentatori ca modele si le urmeaza recomandarile. De fapt, influentatorii sunt adesea perceputi ca figuri de autoritate sau experti in nisele lor respective. Vrei sa stii de ce sunt atat de influenti?

Cum sa devii un influencer

Daca sunteti unul dintre acei oameni care doresc sa devina un influencer, atunci ati ajuns la locul potrivit. In aceasta postare, vom discuta procesul pas cu pas al modului de a deveni un influencer. Asadar, cititi mai departe si incepeti-va drumul spre a deveni un influencer.

Selectati-va nisa

Inainte de a incepe drumul catre un influencer, trebuie mai intai sa va selectati nisa. Trebuie sa alegeti o nisa care va intereseaza si care poate crea in mod constant continut. De asemenea, ar trebui sa aveti un anumit nivel de expertiza in domeniu pentru a va putea stabili ca influentator.

Ca influencer, va trebui sa cercetati si sa postati continut in zona de interes aleasa. Deci, este important sa alegeti ceva care va pasioneaza si va va bucura sa va petreceti timpul.

Fie ca va place sa gatiti si sa incercati retete noi, fie ca sunteti interesat de meserii DIY, trebuie sa va gasiti chemarea. De asemenea, puteti selecta o combinatie de 2-3 interese, dar nu o faceti prea larga.

Optimizati-va profilurile de socializare

Odata ce v-ati ales nisa, urmatorul pas este sa selectati platformele de socializare preferate si sa creati / optimizati profilurile. Cei mai multi influentatori sunt populari doar pe una sau doua platforme de socializare. Deci, cel mai bine este sa va concentrati eforturile doar pe 1-2 canale.

Dupa ce ati selectat canalele, trebuie fie sa creati profiluri noi, fie sa le optimizati pe cele existente.

Daca intentionati sa deveniti un influencer, trebuie sa treceti la un cont de afaceri, deoarece acesta va deschide mult mai multe optiuni. Majoritatea platformelor precum Instagram, Twitter si Facebook au optiunea de a crea un cont de afaceri in setarile profilului.

Creati o biografie interesanta

Biografia dvs. este primul lucru pe care cineva il vede atunci cand va viziteaza profilul si, prin urmare, este o parte importanta pentru a face o prima impresie excelenta. Biografia dvs. ar trebui sa fie capabila sa va spuna povestea intr-o maniera atragatoare. De asemenea, ar trebui sa furnizeze toate informatiile pertinente despre dvs., cum ar fi numele dvs. complet, locatia, datele de contact si domeniile de expertiza.

Adaugati o fotografie de profil si o fotografie de coperta

De asemenea, trebuie sa adaugati o fotografie de profil si o fotografie de coperta pentru profilul dvs., deoarece acestea sunt, de asemenea, componente importante ale identitatii dvs. personale de marca. Oamenii recunosc adesea un profil de social media dupa fotografia de profil, deci trebuie sa selectati cu atentie o imagine. De asemenea, asigurati-va ca fata dvs. este clar vizibila si calitatea imaginii este buna.

Intelegeti publicul

Inainte de a incepe sa creati continut si sa postati pe social media, trebuie sa va intelegeti publicul tinta. Influencerii, influenteaza publicul si au legaturi puternice cu el. Acest lucru se datoreaza faptului ca nu se adreseaza tuturor, ci doar celor cu interese similare in aceeasi nisa.

Pentru a deveni un influencer, este important sa stiti pe cine vizati si apoi sa construiti o baza de adepti loiali. Pentru a va intelege publicul, puteti incepe mai intai analizand baza actuala de adepti pentru a obtine informatii despre demografia si interesele acestora.

Majoritatea platformelor de socializare au un instrument de analiza incorporat care ofera astfel de informatii despre publicul dvs. actual. Twitter Analytics, de exemplu, ofera informatii despre interesele, sexele, locatiile etc.

Creati si postati continut relevant

Urmatorul pas in a deveni un influencer este sa postezi continut util si relevant pentru adeptii dvs. Cu cat sunteti mai capabil sa interactionati cu publicul, cu atat mai multe persoane vor fi influentate de opiniile si recomandarile.

Aceasta este cea mai importanta cerinta pentru a fi influentator, faptul ca adeptii tai te asculta de fapt.

Trebuie sa formulati o strategie de continut si sa utilizati un amestec de tipuri de continut, preferabil cele pe care publicul dvs. le va placea cel mai mult.

Unii influentatori isi pastreaza feed-urile despre domeniul ales de interes, cum ar fi mancarea, calatoriile, moda, frumusetea etc. Acesti influentatori nu amesteca postari despre viata lor personala cu postarile lor de nisa si isi pastreaza continutul concentrat doar pe nisa lor.

Ceea ce inseamna ca un influentator alimentar poate posta retete, fotografii ale vizitelor la restaurante, recenzii si chiar promotii de marca.

Fiti consecvent

Dupa ce ati decis ce tipuri de continut veti posta, trebuie sa finalizati frecventa si programul de postare. Majoritatea algoritmilor platformelor de socializare prefera conturile care posteaza in mod regulat. Acest lucru este valabil mai ales pentru Instagram, care necesita o frecventa de postare regulata pentru o vizibilitate sporita. Este, de asemenea, cea mai mare platforma de marketing pentru influentatori.

Puteti alege sa postati zilnic, saptamanal sau la orice frecventa cu care va simtiti confortabil. De asemenea, ar trebui sa luati in considerare platforma inainte de a va decide cu privire la aceasta. Unele platforme, cum ar fi Twitter, au o natura mai dinamica si necesita o frecventa mai mare de postare daca doriti sa deveniti un influencer pe acea platforma.

Pe alte platforme de socializare precum Instagram, YouTube si Facebook, poti scapa de postari o data sau de doua ori pe saptamana. Cu toate acestea, selectati zilele si orele pe care le veti posta si fiti consecventi.

Interactionati cu publicul dvs.

Odata ce incepeti sa postati continut pe retelele de socializare, veti primi adesea aprecieri si comentarii la postarile dvs. Pentru un influencer, este important sa va conectati cu adeptii lor, prin urmare, nu puteti ignora aceste comentarii.

Este o buna practica sa raspunzi la comentarii si sa raspunzi la orice intrebari pe care ti le adreseaza adeptii tai. De asemenea, puteti „sa va place” comentariile lor pentru a va arata aprecierea.

O alta modalitate de a interactiona cu publicul tau este sa ii adresezi o intrebare si sa incepi o conversatie despre un subiect de interes reciproc. Interactiuni ca acestea va ajuta sa va construiti conexiuni personale cu publicul si sa va consolidati pozitia de influentator.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Latest articles

Tricoul alb, 10 idei infailibile pentru a combina cea mai de baza piesa vestimentara

Capabil sa rezolve orice dilema stilistica, un tricou alb este un as in dulap. Victoria Beckham , Jennifer Aniston, Kaia Gerber ... Nu exista...

Bine ai venit in „Lola’s Dream Factory”

Industria modei simte cum accesoriile handmade se pozitioneaza tot mai bine pe piata, cum iubitorii de frumos prefera un colier facut de mana in...

Planificati o vacanta gastronomica: cele mai bune restaurante din Spania

Daca vara aceasta ati eliminat din lista dvs. o vacanta pe plaja si va ganditi la diferite planuri, iata douasprezece destinatii in care ceea...

Femeile din vietile designerilor

Primul cuvant care-ti vine in minte cand te gandesti la fashion designeri este: GAY. Sunt atat de multe asemenea cazuri, incat s-a ajuns la...